Документація
Загальна інформація
Основна мета CRM системи - облік складских залишків, даних про взаємодію з клієнтами та постачальниками.
Система має інтеграції з основними сервісами для роботи в одному місці та сбору даних з різних каналів.
Система не потребує попередньої установки, всі дані доступні з веб-інтерфейсу.
Типи документів
У будь-якому бізнесі важливо правильно вести документацію.
Для кожного бізнес-процесу є свій документ:
-
Замовлення постачальнику
Документ, з товарами, які мають бути замовлені у постачальника. Не впливає на залишки товарів.
-
Приймання
Документ отримання товарів від постачальника. Впливає на залишки товарів.
-
Замовлення покупців
Документ отриманого замовлення від покупця. Не впливає на залишки товарів.
-
Відвантаження
Документ відправки товару покупцю кур'єрскою службою або фактична передача. Впливає на залишки товарів.
-
Повернення
Документ отримання повернення від покупця. Впливає на залишки товарів.
-
Заявки клієнтів
Вхідне звернення клієнта щодо надання послуг.
-
Оприбуткування
Документ оприбуткування надлишків товарів. Впливає на залишки товарів.
-
Списання
Документ списання товарів. Впливає на залишки товарів.
-
Платежі
Документ вхідного або вихідного платежу. Впливає на грошовий баланс по контрагенту.
Основні налаштування
Загальні налаштування:
- Закритий для редагування період
Користувачі не адміністратори не зможуть змінювати дані у документах, що створені Х годин тому.
Стосується лише документів, що мають вплив на залишки товарів або грошовий баланс: Приймання, Відвантаження, Повернення, Оприбуткування, Списання, Платежі, Заявки з успішним статусом
- Інтеграції
Налаштування інтеграцій зі сторонніми сервісами
- Користувачі
Додання/Видалення користувачів та налаштування прав на перегляд/змінення документів.