Налаштування системи
Основні налаштування
Закритий для редагування період - документи, що впливають на залишки або на баланс, можуть редагуватися, якщо створені не пізніше ХХ годин.
Якщо не бажаєте щоб менеджери могли вносити зміни у документи за минулий період, встановіть відповідне значення.
Інтеграції
На сторінці інтеграцій налаштовується взаємодія між RoriCRM та іншими сервісами:
Мой склад
Перенесення даних Замовлень, Відвантажень, Приймань товарів та ін. з Мойсклад у RoriCRM
Для перенесення потрібно ввести логін і пароль від Мойсклад та натиснути Старт синхронізації.
За бажанням можна визначити дату з якої почати синхронизацію.
Нова пошта
Інтеграція з Новою поштою дозволяє створювати накладні у документах Відвантажень, а також оновляти статус створених накладних.
Для роботи потрібно отримати API ключ у кабінеті Нової пошти, додати адреси з яких виконується відправка посилок та заповнити дані посилки за умовчанням.
Укрпошта
За допомогою інтеграції з Укрпоштою можна створювати накладні.
Ключі для інтеграції можливо отримати у менеджера Укрпошти після підписання договору.
Також потрібно додати адреси відправки та стандартні дані про посилку.
Opencart
Інтеграція дозволяє отримувати замовлення з CMS Opencart, змінювати статуси замовлень та обновляти залишки товарів у Opencart.
Для роботи потрібно встановити модуль у систему Opencart та ввести сгенерований API ключ.
При зміні статусів замовлень у RoriCRM, вони можуть бути змінені у Opencart. Для цього потрібно відповідно налаштувати статуси.
Rozetka
Для можливості передачі замовлень з Rozetka у RoriCRM потрібно ввести логін і пароль від аккаунту продавця на Rozetka.
Також потрібно обрати статус з яким буде створюватися замовлення у системі, а також канал продажу.
Prom
Інтеграція дозволяє отримувати замовлення з Prom, а також вивантажувати залишки товарів з файлів постачальників у Prom.
Для роботи потрібно згенерувати API ключ у кабінеті продавця на Prom з доступами читання до замовлень і клієнтів, та з доступом читання й запису до товарів.
Також потрібно обрати статус і канал продажу з якими будуть створюватись замовлення у системі.
TurboSMS
За допомогою цієї інтеграції можливо робити розсилку СМС з замовленнь та відправок, а також автоматично розсилати трек-номери Нової пошти.
Для роботи потрібно увімкнути шлюз HTTP API у розділі Налаштування API у особистому кабінеті TurboSMS, а також вставити наданий API токен та зареєстроване у TurboSMS ім'я відправника.
Також можна налаштувати стандартні шаблони для відправки смс. Вони будуть доступні з Замовлення покупця та Відвантаження.
Щоб автоматично відправляти смс з номерами накладних, потрібно увімкнути відповідне налаштування, а також додати шаблон повідомлення. Розсилка буде клієнтам, на яких створені накладі у поточний день.
Хорошоп
Інтеграція з Хорошоп дозволяє отримувати замовлення. Для роботи потрібно ввести адресу сайту на Хорошоп, логін та пароль, та обрати канал продажів і статус з якими будуть створюватись замовлення у системі.
Wordpress
При інтеграції з Wordpress автоматично поступають замовлення у систему, вивантажуються залишки товарів, змінюються статуси замовлень.
Для роботи потрібен встановлений плагін WooCommerce.
Користувачі
В системі можуть бути користувачі з ролями Адміністратор та Користувач, кожен з різними налаштуваннями доступу до перегляду, редагуванню, видаленню документів, а також інших функцій.
Адміністратор має дещо розширений функціонал, ніж Користувач, наприклад має можливість створювати та видаляти інших користувачів, змінювати права для користувачів, а також редагувати документи закритого періоду.