Налаштування системи


Основні налаштування

закритий період

Закритий для редагування період - документи, що впливають на залишки або на баланс, можуть редагуватися, якщо створені не пізніше ХХ годин.

Якщо не бажаєте щоб менеджери могли вносити зміни у документи за минулий період, встановіть відповідне значення.


Інтеграції

інтеграції crm системи

На сторінці інтеграцій налаштовується взаємодія між RoriCRM та іншими сервісами:


Мой склад

Перенесення даних Замовлень, Відвантажень, Приймань товарів та ін. з Мойсклад у RoriCRM

Для перенесення потрібно ввести логін і пароль від Мойсклад та натиснути Старт синхронізації.

За бажанням можна визначити дату з якої почати синхронизацію.


Нова пошта

Інтеграція з Новою поштою дозволяє створювати накладні у документах Відвантажень, а також оновляти статус створених накладних.

Для роботи потрібно отримати API ключ у кабінеті Нової пошти, додати адреси з яких виконується відправка посилок та заповнити дані посилки за умовчанням.


Укрпошта

За допомогою інтеграції з Укрпоштою можна створювати накладні.

Ключі для інтеграції можливо отримати у менеджера Укрпошти після підписання договору.

Також потрібно додати адреси відправки та стандартні дані про посилку.


Opencart

Інтеграція дозволяє отримувати замовлення з CMS Opencart, змінювати статуси замовлень та обновляти залишки товарів у Opencart.

Для роботи потрібно встановити модуль у систему Opencart та ввести сгенерований API ключ.

При зміні статусів замовлень у RoriCRM, вони можуть бути змінені у Opencart. Для цього потрібно відповідно налаштувати статуси.


Rozetka

Для можливості передачі замовлень з Rozetka у RoriCRM потрібно ввести логін і пароль від аккаунту продавця на Rozetka.

Також потрібно обрати статус з яким буде створюватися замовлення у системі, а також канал продажу.


Prom

Інтеграція дозволяє отримувати замовлення з Prom, а також вивантажувати залишки товарів з файлів постачальників у Prom.

Для роботи потрібно згенерувати API ключ у кабінеті продавця на Prom з доступами читання до замовлень і клієнтів, та з доступом читання й запису до товарів.

Також потрібно обрати статус і канал продажу з якими будуть створюватись замовлення у системі.


TurboSMS

За допомогою цієї інтеграції можливо робити розсилку СМС з замовленнь та відправок, а також автоматично розсилати трек-номери Нової пошти.

Для роботи потрібно увімкнути шлюз HTTP API у розділі Налаштування API у особистому кабінеті TurboSMS, а також вставити наданий API токен та зареєстроване у TurboSMS ім'я відправника.

Також можна налаштувати стандартні шаблони для відправки смс. Вони будуть доступні з Замовлення покупця та Відвантаження.

Щоб автоматично відправляти смс з номерами накладних, потрібно увімкнути відповідне налаштування, а також додати шаблон повідомлення. Розсилка буде клієнтам, на яких створені накладі у поточний день.


Хорошоп

Інтеграція з Хорошоп дозволяє отримувати замовлення. Для роботи потрібно ввести адресу сайту на Хорошоп, логін та пароль, та обрати канал продажів і статус з якими будуть створюватись замовлення у системі.


Wordpress

При інтеграції з Wordpress автоматично поступають замовлення у систему, вивантажуються залишки товарів, змінюються статуси замовлень.

Для роботи потрібен встановлений плагін WooCommerce.


Користувачі

закритий період

В системі можуть бути користувачі з ролями Адміністратор та Користувач, кожен з різними налаштуваннями доступу до перегляду, редагуванню, видаленню документів, а також інших функцій.

Адміністратор має дещо розширений функціонал, ніж Користувач, наприклад має можливість створювати та видаляти інших користувачів, змінювати права для користувачів, а також редагувати документи закритого періоду.