Документи у системі
Замовлення постачальникам
Даний документ служить для контролю над товарами, які потрібно замовити у постачальника або ж над товарами, які замовлені, але ще не отримані.
На основі замовлення постачальнику можливо створити Вихідний платіж - оплату постачальнику, або Приймання - фактичне отримання товарів.
У полі Контрагент вказано назву постачальника.
Ціна у блоці товарів - це ціна, за якою буде прийнято товари, тобто собівартість.
Приймання товару
Інтерфейс як і в Замовленні постачальнику.
Документ приймання товару фіксує фактичне отримання товарів на склад або ж доступність для відправки, як то замовлений товар по дропшипінгу, щоб можливо було створити Відвантаження і сгенерувати накладну кур'єрської служби.
Після збереження документа залишки товарів будут перераховані з урахуванням товарів у документі. Також буде перерахований баланс по постачальнику. Після створення документа про оплату за товари, баланс буде вирівняно.
Важливо: всі документи мають дату створення. Ця дата може бути змінена, проте неможливо зробити відвантаження товару, дата приймання якого є пізнішою. Тобто спочатку товари приймаються, потім відправляються.
Замовлення покупця
Документ замовлення покупця створюється автоматично при налаштованій інтеграції з маркетплейсами та іншими системами, або ж може бути створений вручну, наприклад при оформленні замовлення по телефону, через месенджер тощо.
Замовлення відображає дані замовника, отримувача, замовлені товари та ін.
На основі замовлення можна створити Відвантаження та Вхідний платіж. У вкладці Пов'язані документи можна побачити документи, які мають відношення до поточного.
Статуси замовлення покупця
Для редагування статус потрібно перейти у список замовлень, Статус -> Налаштувати.
Статуси замовлень можуть бути різних типів, наприклад: успішний, неуспішний, очікування, проблемний, та інші.
Тип статуса впливає відображення загальної інформації щодо замовлень, наприклад на сторінці Огляд.
Відвантаження
Інтерфейс як і в Замовленні покупця окрім доданих вкладок для створення накладних кур'єрських служб.
Після підтвердження менеджером замовлення створюється документ Відвантаження. Після створення документа будуть автоматично перераховані залишки відповідних товарів.
Відвантажити можливо лише товари, які є в наявності.
На основі даного документа можливо зробити Вхідний платіж та Повернення, які будуть відображатися у Пов'язаних документах.
Повернення
Повернення може бути створене з документа Відвантаження. Після створення повернення відповідна кількість товару повертається на склад і відображається в залишках.
Якщо товар повертається постачальнику, то на основі повернення можливо створити Списання. В даному випадку, для вірної аналітики прибутків та видатків, товари мають бути списані за нульовою ціною.
Заявки клієнтів
Заявка - це замовлення клієнта щодо надання послуг.
При зміні статуса заявки на успішний, вона буде вважатися виконаною й буде враховуватися при розрахунку прибутків, а також товари, що були у заявці будуть списані зі складу.
Заявки можуть використовуватися у сферах надання послуг: салони краси, сервісні служби та інші.
Статуси заявок
Редагування статусів відбувається зі сторінки списку заявок, Статус -> Налаштувати.
Можна налаштувати різні типи статусів, наприклад: успішний, нейтральний, підтверджено, проблемний, та інші.
При успішному типі заявки будуть перераховуватися залишкі товарів, які присутні у заявці, буде перерахований баланс контрагента з урахуванням вхідних та вихідних платежів по заявці, також буде заявка буде враховуватися на сторінці Прибутки та збитки.
Оприбуткування
Для внесення початкових даних про залишки товарів або ж для коригування залишків використовується документ Оприбуткування.
Даний документ не має прив'язки до конкретного контрагента.
Після створення документа будуть перераховані залишки відповідних товарів.
Списання
Для списання бракованих товарів, коригування недостач і т.п. використовуються документ Списання.
Після створення документа залишки для відповідних товарів будуть перераховані.
Документ не потребує контрагента.
Вхідний/Вихідний платіж
Платежі можуть бути створені як на основі інших документів, так і самостійно.
Якщо платіж прив'язаний до інших документів, то він відображається у вкладці відповідній вкладці цих документів.
Кожний документ платежу - це фактична оплата від покупця, оплата постачальнику або інша оплата.
Загальна сума оплати може бути розподілена між іншими документами.